Annons

Experten inför intåget: ”Amazon vill inte döda andra företag, det blir en sidoeffekt”

Markus Varsikko driver konsultfirman Dash Retail.
Markus Varsikko driver konsultfirman Dash Retail. Foto: Press och TT.
Amazon närmar sig en lansering i Sverige och förändrar spelplanen inom handeln. Experten Markus Varsikko delar i en lång intervju med Di Digital med sig av sina bästa tips om hur svenska e-handlare kan lyckas på jätteplattformen. ”Amazon vill inte döda andra företag, men det blir en sidoeffekt”, säger han.
Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Öka textstorlek

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.
Läs mer