Annons

Extremt tryck på nätapoteken – bromsade reklam ”för att mäkta med”

Gustav Hasselgren, vd för Apohem, Pär Svärdson, vd för Apotea, och Björn Thorngren, vd för Meds.
Gustav Hasselgren, vd för Apohem, Pär Svärdson, vd för Apotea, och Björn Thorngren, vd för Meds. Foto: Stefan Nilsson/Fredrik Sandberg/TT/Press
En stor tillströmning av äldre kunder och ökade hemleveranser har gjort 2020 till ett rekordår för de svenska nätapoteken. Under årets tre första kvartal satte Apotea, Meds och Apohem försäljningsrekord.
Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Öka textstorlek

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.
Läs mer