Annons

Kritiserad ungdomsapp gör succé – nära 1 miljon användare i Sverige

Sacha Lazimi är vd på Yubo.
Sacha Lazimi är vd på Yubo. Foto: Press.
Det har kallats ”Tinder för barn” av kritiker. Nu tar det franska sociala nätverket Yubo in drygt 400 miljoner – där de svenska Kingmiljardärernas bolag Sweet Capital är med på tåget. ”Vi arbetar ständigt med att göra appen säkrare”, säger vd:n Sacha Lazimi om tjänsten som uppges nå närmare en miljon svenskar.
Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Öka textstorlek

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.
Läs mer