Kritiserad ungdomsapp gör succé – nära 1 miljon användare i Sverige
Kritiserad ungdomsapp gör succé – nära 1 miljon användare i Sverige
Det har kallats ”Tinder för barn” av kritiker. Nu tar det franska sociala nätverket Yubo in drygt 400 miljoner – där de svenska Kingmiljardärernas bolag Sweet Capital är med på tåget. ”Vi arbetar ständigt med att göra appen säkrare”, säger vd:n Sacha Lazimi om tjänsten som uppges nå närmare en miljon svenskar.
Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.
- Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
- Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
- Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
- Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev
Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.
Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant