Annons

Stordalens gröna el-app lyfter – omsättningen upp 400 procent

Till vänster: Petter Stordalen. Till höger: Daniel Lindén och Edgeir Vårdal Aksnes, vars app Tibber lanserades 2017.
Till vänster: Petter Stordalen. Till höger: Daniel Lindén och Edgeir Vårdal Aksnes, vars app Tibber lanserades 2017. Foto: Jack Mikrut (Di) och press.
Svensk-norska Tibber backas bland annat av Facebooks tidiga investerare och hotellmagnaten Petter Stordalen. I år har försäljningen tagit fart, och bolaget har ökat omsättningen med 400 procent. ”Vi har hittat ett recept som funkar jättebra”, säger Edgeir Vårdal Aksnes. 
Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Öka textstorlek

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.
Läs mer