Annons

Svenska bebisappen har gått med vinst åtta år i rad – växer internationellt

I Preglifes app kan användare få information om graviditet och första tiden som förälder.
I Preglifes app kan användare få information om graviditet och första tiden som förälder. Foto: Pressbild/TT/Gorm Kallestad
Preglife växte sin användarbas med 25 procent under 2020 till totalt 700 000. Nu siktar bolaget på att uppnå en miljon aktiva användare innan året är slut. ”Vi vill nå ut till så många som möjligt så det ligger i planen hela tiden att lansera appen på nya marknader”, säger vd:n och grundaren Tobias Meschke.
Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Öka textstorlek

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.
Läs mer