Annons

Svenska hörlurar gör helomvändning med ny vd: ”Apple är konkurrenten”

Jeremy de Maillard är ny vd på Zound Industries, bolaget bakom hörlurar och högtalare från Marshall, Urbanears och Adidas.
Jeremy de Maillard är ny vd på Zound Industries, bolaget bakom hörlurar och högtalare från Marshall, Urbanears och Adidas.
Zound Industries har kallats ”hörlursjätte” och var snubblande nära en börsnotering. Nu vill nye vd:n Jeremy de Maillard justera perspektivet – och bli en ”hörlursutmanare” istället. ”Med mig som vd vill styrelsen säga att vi ska bli ett globalt bolag på riktigt”, säger han i sin första svenska intervju.
Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Öka textstorlek

Artikeln du läser är låst. Logga in eller teckna en digital prenumeration för att läsa Nordens största affärstidning.

  • Full tillgång till Di.se med nyheter och analyser
  • Tillgång till över 1100 aktiekurser i realtid
  • Dagens industri som e-tidning redan kvällen innan
  • Innehållet i alla Di:s appar, tjänster och nyhetsbrev

Är du prenumerant? Prova att ladda om sidan och kontrollera att du är inloggad.

Saknar du en prenumeration? Bli prenumerant

Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.
Läs mer