Annons

Isabella Löwengrips liv blir realityshow

Entreprenören och influencern Isabella Löwengrip öppnar upp sitt liv i en ny realityshow.
Entreprenören och influencern Isabella Löwengrip öppnar upp sitt liv i en ny realityshow. Foto: Jesper Frisk
Serieentreprenören och investeraren Isabella Löwengrip gör en realityserie om sitt professionella och privata liv. 
Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Öka textstorlek

Isabella Löwengrip, som nyligen korades till näringslivets mäktigaste kvinna av Veckans Affärer, gör en realityserie om sitt hektiska liv. Serien ska fungera som en förlängning av hennes händelseförlopp på Instagram, som ses av omkring 250 000 personer varje dag. I dag har hon 425 000 följare på Instagram och varje vecka klickar 1,5 miljoner läsare in på hennes blogg.

Isabella Löwengrip har bland annat investerat i preventivmedelsappen Natural Cycles, stamcellsbolaget Nextcells Pharma och startupfabriken Nordic Tech House. Syftet med serien är att ge följarna en insyn i de händelser, både privata och professionella, som inte syns i hennes flöde.

”Mina följare har länge velat följa med mig i ett realtidsformat. Jag tror på transparens och ärlighet”, säger Isabella Löwengrip i ett pressmeddelande.

Serien produceras av Perfect Day Media tillsammans med Hanna Widell och Amanda Schulman.
Serien produceras av Perfect Day Media tillsammans med Hanna Widell och Amanda Schulman. Foto: TT och Jesper Frisk

Läs mer: Löwengrip om Natural Cycles: ”Jag hoppas kvinnor inte skräms upp”

Serien, som kommer att heta ”Being Bella”, har inspirerats av komediserien ”The Office” och realityshowen ”Keeping up with the Kardashians”. Bakom serien om Isabella Löwengrip står produktionsbolaget Perfect Day Media tillsammans med medieprofilerna Hanna Widell och Amanda Schulman. 

”Isabella är en av de starkaste profilerna vi har i norra Europa. Att få utveckla innehållet runt Isabella ser vi som en stor ära. Vi älskar personligt content och detta kan inte bli något annat än succé”, säger Amanda Schulman, medgrundare och ägare av Perfect Day Media, i ett pressmeddelande.

Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.
Läs mer